خوب مهری خانم گلبالاخره رسیدیم به دوران بی مهری ی واقعی، یکی نیست بگه آخه این چه اسمی بود گذاشتی رو وبلاگ ملت اسم میزارن از عشق و عاشقی و محبت و پخ پوسور منم اسم گذاشتم الان حس نوشتن دارم به عک افسانه ی مهر...ما را در سایت افسانه ی مهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 23:03
خوب حالا بایس بخش دوم رو بنویسم بزار ببینم از کجا شروع کنم اون بخش یک رو که الان دوباره دیدم خیلی طولانی شده و احتمالا حوصله نکنی تا آخر بخونی این یکی رو جم و جورتر مینویسم اگه البته بشهبزار یه قصه افسانه ی مهر...ما را در سایت افسانه ی مهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 23:03